2010. július 21., szerda

Szünet

Sziasztok :)

Tudom, hogy több blogon is találkoztatok azzal, hogy szünetel, vagy éppen megszűnik.

Lehet, hogy a meleg, a front, vagy ki tudja, de én is gondokkal küzdök. Amellett, hogy az életem egy kissé zűrös mostanában, még írói válságban is szenvedek, ezért elnézést kérve tőletek szabadságolom magam bizonytalan ideig. Nem szeretnék csak azért feltenni fejezetet, mert megígértem, hogy xy napon hozom, és közben nem tudom azt a színvonalat tartani, ami elvárható lenne. A Married Life-ot továbbra is írom Szillel közösen.

Azért nézzetek vissza néha, mert hangsúlyozom, nem megszűnik, csak szünetel az oldal.

És köszönök nektek minden eddigit, és ez utánit. Szeretlek titeket! (L)

Jenny

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Nagyon együtt tudok érezni veled, én is hasonló gondokkal küszködök éppen. :(

    Remélem, hogy hamar sikerül túljutnod ezen a nehéz, keserves időszakon. Én most úgy érzem, hogy talán egy kicsit kezdek kilábalni belőle, bár még mindig tele vagyok mindenféle kétségekkel és parákkal :)

    Mindenesetre annyit tudok csak tanácsolni, hogy sose add fel, mindig lesz új nap, ami lehet, hogy sokkal szebb lesz, mint a mai, és a viharfelhőkön túl egyszer ragyogni fog a szivárvány... Tudom, hogy nem ismerjük egymást túl közelről, de ha bármiben tudok segíteni, még ha csak annyiban is, hogy kibeszélgesd magad, szólj nyugodtan :)

    Üdv: Stigu _@/"

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, Stigu :))
    Nagyon jól estek a szavaid :D
    Megfontolom az ajánlatod, nagyon csábító.
    És én is mindenféle jót kívánok neked, meg detto gyors kilábalást, és szárnyalást :)
    Puszillak

    VálaszTörlés